sociaal ondernemen, verbetering door verandering
Sorteren op:
| Weergegeven discussies |
|---|
Waar liggen kansen en bedreigingen voor sociaal ondernemers?Sociaal ondernemen is van groot belang voor het realiseren van veranderingen binnen de maatschappij. Vaak gaat echter de discussie eerst ... Begonnen door Jasper van ImpelenLaatste antwoord |
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
The Planet MusicThe Planet Music is gestart. Om artiesten te verzamelen en op de wereldkaart te zetten. Om stichtingen aan muzikanten en bands te koppele... Begonnen door Erik Vos |
0 | 30 Jun |
Een commercial op de lokale TV of je website kan ook goedkoop.Hallo ondernemers en bedrijfseigenaren, binnenkort start mijn audiovisuele bedrijf MMused Sound & Vision en daarvoor ben ik nu me... Begonnen door Michael |
0 | 24 Mei |
Geef je input voor nieuwe leergang maatschappelijk ondernemenDe opleiding 'groei- en innovatiemanagement voor maatschappelijke ondernemers' (werktitel) is een post-HBO/WO opleiding van een jaar. Hoo... Begonnen door Petra Kroon |
1 |
20 Apr Antwoord van Menno Kuiper |
Duurzame bouwDe bouw economie is nu nog waar de financiële sector was een jaar geleden. Het voorstel van Alec Boswijk in "Trouw" 18-3 blz 28 meer tran... Begonnen door Boudewijn Piscaer |
0 | 18 Mrt |
Ben je boos? Pluk er de vruchten van!Laatst stond er een groot artikel in het FD met als titel “Weggetreiterd door de recessie”. “De economische crisis vergroot onzekerheid o... Begonnen door Bert-Jan van der Mieden |
0 | 6 Mrt |
Boek over armoede: nu bestellen of sponsoren zodat het gedrukt kan worden!Jan Razenberg heeft samen met anderen die zich druk maken over de armoede een boek geschreven over armoede in Nederland: "Dit is mijn ste... Begonnen door Caroline Franssen |
2 |
18 Feb Antwoord van Erik Vos |
Wat is dat eigenlijk, creatie?Dag lieve ondernemers, Ik nodig je uit een boekje te lezen over creatie wat ik geschreven heb. Je kunt het vinden onder http://www.dream... Begonnen door Paul Ricken |
5 |
27 Jan Antwoord van Erik Vos |
Gratis eBooks voor sollicitanten en ondernemersMet twee gratis eBooks voor sollicitanten en ondernemers wil relatiecoach mr.Caroline Franssen van de Relatie Academie een positieve bijd... Begonnen door Caroline Franssen |
0 | 26 Jan |
Wat betekent Kerstfeest voor jou, de ander en voor ons?Nadat ik diverse positieve en bijzondere reacties mocht ontvangen op het artikel “Ook die kinderen” van 5 december(zie o.a. categorie glo... Begonnen door Bert-Jan van der Mieden |
0 | 23 Dec 2008 |
De 21e eeuw: Einde van het primaat van het bedrijfseconomische uitgangspuntEeuwenlang hebben de bedrijfseconomische redenen geprevaleerd en ze doen dat nog. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, emancipatie en ... Begonnen door Bert-Jan van der Mieden |
0 | 16 Dec 2008 |
Welkom bij
sociaal ondernemen. nu!
© 2009 Gemaakt op Ning door Jasper van Impelen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden