sociaal ondernemen, verbetering door verandering
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
St. Nicoline, emancipatie en diversiteitMag ik je even voorstellen: St. Nicoline! Sint Nicolaas, de bisschop van Myra(in Turkije gelegen) overleed op 6 december 343 na Christus.… Begonnen door Bert-Jan van der Mieden |
0 | 6 Dec 2008 |
Sociaal ondernemen en de rol van de overheidAls bachelorstudent Bestuur en Organisatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam doe ik onderzoek naar het fenomeen sociaal o… Begonnen door Tim |
0 | 25 Nov 2008 |
Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'De verkiezing voor de New Coaching Award van Mindz 2020 is van start gegaan en ik ben één van de genomineerden. De beste coach van Neder… Begonnen door Caroline Franssen |
10 |
3 Okt 2008 Antwoord van Bert-Jan van der Mieden |
SHIFT jij al?Vandaag kreeg ik een vooraankondiging van de film The Shift, die ik graag met jullie wil delen: http://theshiftmovie.com/index.html Shift j… Begonnen door Niek van Duivenbooden |
1 |
19 Sept 2008 Antwoord van Bert-Jan van der Mieden |
Hoe komen we tot "One world, one dream"?Beste lezers, Even een kort bericht. Het doet mij deugd dat mijn artikel “One world, one dream”(Zie “Het goede nieuws”), met een bijna pag… Begonnen door Bert-Jan van der Mieden |
0 | 16 Aug 2008 |
Groen, sociaal, potentieel genoeg maar hoe te financieren?Het klinkt allemaal mooi, praten over sociaal ondernemen, maatschappelijk verantwoord. noem maar op... Maar wat kun je doen als de juiste f… Begonnen door JohnPeter JP Elverding |
9 |
1 Jul 2008 Antwoord van JohnPeter JP Elverding |
Nederlandse ondernemers en overheid laten kansen liggen.Wie de maatschappelijke en economische ontwikkelingen bekijkt moet zich met regelmaat verbazen over hoe in een relatief korte tijd onbekend… Begonnen door Erik Vos |
6 |
28 Feb 2008 Antwoord van Erik Vos |
Waar liggen kansen en bedreigingen voor sociaal ondernemers?Sociaal ondernemen is van groot belang voor het realiseren van veranderingen binnen de maatschappij. Vaak gaat echter de discussie eerst ov… Begonnen door Jasper van Impelen |
3 |
14 Feb 2008 Antwoord van Floris Koot |
Sociaal Ondernemerschap : Het ontplooien van ondernemende activiteiten ten gunste van een maatschappelijk doel.Sociaal Ondernemerschap beschouw ik als het oplossen van maatschappelijke vraagstukken op een ondernemende manier. Om mensen (people) en de… Begonnen door Eric Denneman |
0 | 13 Feb 2008 |
Welkom bij
sociaal ondernemen. nu!
© 2009 Gemaakt op Ning door Jasper van Impelen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden