sociaal ondernemen, verbetering door verandering
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Op zoek naar ervaringWe zijn als bedrijf op zoek naar ervaren woonbegeleider(s). We kunnen op regelmatige basis ervaren woonbegeleiders inzetten voor woonbege... Begonnen door Chris Kamp |
0 | 13 Okt |
Digitale Pioniers Academie zoekt sociale internetstarters!Beste sociaal ondernemen ningers. Volgende maand starten we de derde Digitale Pioniers Academie. Hieronder meer info. Ben benieuwd wat ju... Begonnen door corline van es |
0 | 5 Aug 2008 |
Learning Lane FestivalHallo allemaal, Nadat ik me had aangemeld als belangstellende voor het Learning Lane Festival, (www.learninglane.nl) kreeg ik onderstaan... Begonnen door Froukelien |
0 | 23 Mei 2008 |
Wedstrijd NLGD / CliniclownsDe Stichting NLGD heeft een prijsvraag uitgeschreven voor alle gamers in Nederland. Zij kunnen voor Neuzenroode.nl, de interactieve onlin... Begonnen door Jasper van Impelen |
0 | 29 Feb 2008 |
Vanuit je passie leven: sociaal ondernemen?Als het antwoord 'ja' is, dan kan P-day zeker haar steentje bijdragen aan een sociaal ondernemend Nederland. We zijn er klaar voor om 21... Begonnen door Nelleke Griffioen |
3 |
14 Feb 2008 Antwoord van Floris Koot |
Welkom bij
sociaal ondernemen. nu!
© 2009 Gemaakt op Ning door Jasper van Impelen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden