sociaal ondernemen. nu!

sociaal ondernemen, verbetering door verandering

Bert-Jan van der Mieden

Discussies van Bert-Jan van der Mieden (13)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten
Caroline Franssen

"Beste Caroline, Dat ik zou liegen is voor jouw rekening en jouw gedachte. Ik heb ..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 3 Okt 2008 gereageerd op Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'

10 3 Okt 2008
Antwoord van Bert-Jan van der Mieden
Caroline Franssen

"Beste Caroline, Ieder heeft recht op diens eigen mening. Ik gun iedereen diens co..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 2 Okt 2008 gereageerd op Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'

10 3 Okt 2008
Caroline Franssen

"Beste Caroline, De redenen geef ik weer in mijn brief en in mijn reactie van 17-0..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 28 Sept 2008 gereageerd op Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'

10 3 Okt 2008
Niek van Duivenbooden

"Beste Niek(en anderen), Mooie film. Bedankt. Sinds mijn vijftiende bewust bezig m..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 19 Sept 2008 gereageerd op SHIFT jij al?

1 19 Sept 2008
Caroline Franssen

"Sorry, ik copieerde een paar laatste regels niet volledig: Ik hoop dat u als orga..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 17 Sept 2008 gereageerd op Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'

10 3 Okt 2008
Caroline Franssen

"Beste Caroline, Bedankt voor je vraag, want laat het voor eenieder buiten kijf zi..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 17 Sept 2008 gereageerd op Wie wordt 'de beste coach van Nederland?'

10 3 Okt 2008
Caroline Franssen

"Beste collegae, De beste coach bestaat niet. Men wil komen tot een aantal criteri..."

10 3 Okt 2008
Paul Ricken

"Beste Paul, Van harte. Stem gegeven. Succes. Met vriendelijke groeten, Bert-Jan ..."

Bert-Jan van der Mieden heeft 2 Sept 2008 gereageerd op Stem!!??

2 2 Sept 2008
Antwoord van Paul Ricken

RSS

Info

Jasper van Impelen Jasper van Impelen heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Jasper van Impelen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden