sociaal ondernemen. nu!

sociaal ondernemen, verbetering door verandering

Hee sociaal ondernemers,

Ik ben hier vor het eerst en zeker niet voor het laatst.
Want we gaan iets bouwen. Neen, het wordt al gebouwd. De eerste portal
voor en door dromers. www.dreamspot.eu is de voorlopige domeinnaam (is nog leeg). Samen met Qport, www.qport.eu bouw ik aan de portal. En jij kunt meedoen.

Een portal waar je je droom d.m.v. een filmpje, animatie, power point presentatie of een andere visual kunt tonen, delen en realiseren.
Je kunt suggesties doen, elkaar aanmoedigen, elkaar uitdagen, acties plannen en de realisatie van je droom wederom tonen.

Het is een externe portal maar ook makkelijk te bouwen binnen bestaande
intranet en extranettoepassingen van organisaties.

Je kunt ook eigenaar worden door mee te denken en actief input te leveren. Zie daarvoor http://dreamspot.pbwiki.com Je kunt daar nadat je de edit button hebt geactiveerd, tekst ingeven maar ook stemmen (go/no go) op de geplaatste items. Als je al een droom hebt, kun je deze alvast plaatsen op http://nl.youtube.com/user/Dreamspotten Dan bouwen we alvast aan de content en meer. Maar natuurlijk help ik je ook graag met de realisatie van je droom. www.dreamspot.nl geeft je meer informatie welk proces ik daarvoor gebruik.

Ook kun je daar op de homepage een gratis E-book downloaden ter inspiratie.

Kijk zeer uit naar jullie reacties. Veel vragen staan nog open, dus laat je horen en bouw mee aan een droomwereld!

Met hartelijke groeten,

Paul Ricken
06 5367 5546
paul@dreamspot.nl

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Beste Paul,

klinkt als een waanzinnig goed idee! Op het moment ben ik volop bezig met het bouwen aan wikiconcepts, een platform waarop mensen samen werken aan duurzame innovaties. Ik zie hier een hele mooie link met de dromen van jou plaform.

Doel van wikiconcepts is om ideen op te werken tot businessplan of project voorstel. Het gaat om het realiseren van dromen. De idee-hebber vraagt daarbij hulp van de commity.

Wellicht is het een leuk idee om eens te verkennen of we daarbij inpu van dreamspot kunnen gebruiken.

Met groet.
Charles

Hierop reageren

Hee Charles,

Leuk dat je reageert.

Lijkt me boeiend en leuk om eens een bamboo boom op te zetten.

Kun je mij bellen? 06 53675546, e-mail werkt even niet.

Hoor je graag.

Met hartelijke groet,

Paul Ricken
www.dreamspot.nl
paul@dreamspot.nl

Hierop reageren

Beste Paul ik wil wel nkeer met je bomen kan dat? Ik bel je wel..gr denise

Hierop reageren

RSS

Info

Jasper van Impelen Jasper van Impelen heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Jasper van Impelen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden